duminică, 20 noiembrie 2016

Benzi desenate în caietele de lucru ale elevilor







"Am găsit această bandă desenată în caietul de lucru Comunicare în limba română pentru clasa a 2-a, editura Elicart, 2016. Ilustrațiile sunt făcute de Laurențiu Uță.
Am găsit la capitolul Scrierea imaginativă, pct. 1, subtitlul Povestirea orală şi scrisă după benzi desenate.
Am mai căutat într-un manual care mi-a plăcut ca prezentare şi ca aranjament al materiei, "Comunicare în limba română", tot clasa a 2-a, editura Intuitext 2014. Şi acolo apare în cuprins, în semestrul 2 de data asta, capitolul Prin toate colţurile lumii, lectura "Cartea cu Apolodor" după Gellu Naum, urmată de o bandă desenată.
Drept urmare, concluzia mea a fost ca trebuie să mă uit în programa școlară pentru limba română, clasa a 2-a. Si am găsit: banda desenată este în programa școlară.

Mă bucur că pot sa vin cu informații în domeniu. De o vreme studiez problema noilor manuale şi impactul asupra elevilor, fata de cele pe care am studiat noi sau bunicii noștri."

Angela Badea 





Niciun comentariu: