luni, 9 mai 2016

100 cele mai frumoase BDSF româneşti!



Revista SF on-line  Nautilus aniversează o sută de luni de apariţie neîntreruptă (8 ani şi-un pic). 

  Am fost colaboratorul revistei încă de la primul număr, acoperind actualitatea BDSF românească dar şi străină, cu articole, cronici, reportaje, interviuri.
Apropo de această activitate a mea,  criticul Cătălin Badea Gheracostea  scrie în editorialul revistei:

Cu 128 de texte, singur Dodo Niță face mai mult decât cronicarii de film de mai sus, dar pentru banda desenată: nu m-am sfiit să îl numesc pentru promovarea, cronicile, interviurile și portretele „bedeistice“ ca fiind Fondatorul criticii românești de BD. Cărțile lui Dodo Niță îmi furnizează încă mai multe argumente decât rubrica din „Nautilus“ (dar ce noroc pe această revistă să îl înscrie printre colaboratori!). 

Îi mulţumesc şi mă simt onorat că am avut ocazia să particip la  fantastica aventură a revistei Nautilus atâţia ani, cu atât mai mult cu cât am avut  şansa de a-l cunoaşte şi de a colabora  şi în alte ocazii cu acest om extraordinar care a fost Valentin Nicolau,  fondatorul şi patronul editurii Nemira.

La aniversarea a 100 de numere ale revistei Nautilus,  am propus  cititorilor  lista  a 100 de benzi desenate science-fiction româneşti, apărute în ultimii 77 de ani, cele mai frumoase/interesante,  din punctul nostru de vedere (al meu şi al prietenilor din grupul bedefililor).
Dacă sunteţi interesaţi, puteţi să o  accesaţi şi dvs. pe site-ul revistanautilus.ro.



Niciun comentariu: