luni, 21 decembrie 2015

Star Wars - Trezirea Forţei


A intrat în toate cinematografele din ţară al VII-lea episod al sagăi Star Wars. Imi aduc aminte şi azi când am văzut primul  film din serie,  la cinema. Ceva s-a schimbat definitiv în viziunea mea de adolescent asupra lumii. Al treilea episod deja nu l-am văzut la cinema, ci la una  din videotecile semi-clandestine din oraşul nostru, cea de la Filarmonică. Cred că eram cu Viorel Pîrligras care,  ca de obicei, mă făcea să râd cu comentariile sale ironice  la adresa filmului.

Am fost curios să văd cum s-a reflectat în presa noastră  difuzarea filmului pe ecranele româneşti. Iată ce am găsit:




Am căutat pe internet, să văd cum au întâmpinat francezii cel de-al VII-lea episod.

Ei bine, editorii francezi au scos noi albume de benzi desenate cu personajele din Star Wars...

Albume de artă...
Numeroase reviste franţuzeşti le-au consacrat dosare speciale...


Albume de making off...



Albume despre machetele navelor stelare din Star Wars...




Albume de story board...


 Şi un album cu afişele  seriei...



May the Force be with you!

Niciun comentariu: