duminică, 27 septembrie 2015

"Paradigmele Paraliteraturii" – fotocronica lansării



Vinerea trecută,  la Centrul Cultural Jean-Louis Calderon  a avut loc lansarea volumului Paradigmele Paraliteraturii, în cadrul cenacului ProspectArt.  În deschidere au vorbit doamna Elena Scurtu, directoarea centrului şi Cristian Tamaş, preşedintele cenaclului.
În continuare am discutat despre carte, şi despre banda desenată românească în general, alături de maestrul Puiu Manu şi profesorul Adrian Cioroianu.




Publicul, aproximativ 30-35 de persoane,  a fost receptiv şi deschis la discuţii,  iar apoi fanii au avut ocazia să primească nu unul,  ci trei autografe pe pagina de gardă a volumului, pentru că domnii Puiu Manu si Adrian Cioroianu sunt personaje principale ale Paradigmelor Paraliteraturii, numele lor reprezentând un fir roşu de la un capitol la altul al cărţii. 


Am avut plăcerea să mă reîntâlnesc cu această ocazie cu  desenatorii BD Bogdan Prejoianu, Veniamin Chiţu,  Raluca Dragomir, şi mai ales cu prietenii din fandomul SF,  pe unii  cunoscându-i încă înainte de 1989.


A fost o după-amiază  cu totul deosebită  (păcat doar că a trebuit să mă întorc în aceeaşi seară acasă).

Mulţumesc şi pe această cale organizatorilor, prietenilor Puiu Manu şi Adrian Cioroianu, şi tuturor celor care au fost prezenţi la lansare.


                                                         Fotografii de SORIN BOBOUŢANU
Centrul Cultural Jean-Louis Calderon 

Later edit. Am aflat că pe you tube Nantan Lupan  a postat filmul (în trei părţi) al  discuţiilor de la cenaclu. Cei interesaţi îl pot viziona  aici.






Notă. Cei care nu au putut veni la lansare,  pot achiziționa cartea din librării sau o pot comanda la adresa bdargonaut@yahoo.com pentru a o primi cu autograf şi cu un semn de carte…BD.

Un comentariu:

anuta spunea...

Felicitari pentru carte! Pastreaza-mi, te rog, un exemplar. Poate vin si il iau personal, daca ajung la festivalul BD.