miercuri, 3 iulie 2013

Mondenităţi BD: Christian Sabbagh, autorul unei cărţi de benzi desenate




Un bărbat puternic între două femei frumoase (c) Evz.ro
“Prezentatorul Ştirilor Kanal D a fost prezent astăzi la prima ediţie “Draga mea prietenă – la mare”, prezentată de Cristina Cioran şi Paula Chirilă de pe plaja “Mambo” din Mamaia.


Vedeta Kanal D le-a marturisit telespectatorilor ca in viitorul apropiat va lansa o carte de benzi desenate, inspirata din fapte reale si avand personaje fictive. “Eu am conceput script-ul, iar povestile sunt inspirate din fapte reale, doar personajele sunt fictive. Asa imi permit sa spun multe adevaruri. Pe coperta cartii voi fi chiar eu desenat, evident din perspectiva graficianului”, a povestit Christian Sabbagh. Cristina Cioran si Paula Chirila, ii asteapta pe telespectatori la emisiunea “Draga mea prietena – la mare”, de luni pana vineri, de la ora 10.00, in direct de pe plaja “Mambo” din Mamaia. “

Anca Simionescu,
Evenimentul Zilei, 01.07.2013

Niciun comentariu: