vineri, 28 iunie 2013

La Mulţi Ani, Sandu Florea!




Alături de Sandu Florea şi Tania Radu la Bucureşti, în 2010
 Sandu Florea era încă din tinereţe un personaj conştient de valoarea sa. Cum trata lucrurile cu extremă seriozitate şi surâdea rar, puţini din cei care l-au preţuit de pe atunci  i-au devenit prieteni. Sunt bucuros că l-am cunoscut, mândru că am descifrat în desenele lui pe viitorul mare autor „pentru adulţi” şi am fost măgulit când, mai apoi, mi-a arătat, prieteneşte, originalele primelor sale albume pe care urma să le expedieze în Vest şi care i-au deschis calea regală pe care merge acum ».

 Horia Aramă,
intervievat de D.N.,  în revista Fergonaut nr. 1/2002



Călugăreni, desene Sandu Florea, scenariu Radu Theodoru, editura Ion Creangă
În opinia mea, cariera lui Sandu Florea este  ca această şarjă de cavalerie: impetuoasă, de neoprit, magistrală, demn exemplu pentru toţi cei care pretind la titlul de "artist BD".

Dodo Niţă

Sandu Florea, Bucureşti, 2010

Niciun comentariu: