duminică, 9 decembrie 2012

Monografia "Sandu Florea" la New York

 
Dragă Dodo,
Monografia "Sandu Florea" pe care ai publicat-o este foarte bine alcătuită, tipărită în condiţii de excepţie şi conţine informaţii foarte utile despre cariera mea BD din ţară şi de peste hotare.
 Partea referitoare la activitatea mea din America descrie situaţia comicsului american din ultimii 20 de ani şi oricine doreşte să publice comics la Marvel sau DC este bine să citească  această monografie şi  apoi să consulte Internetul referitor la condiţiile actuale cerute pentru colaborarea cu cele două companii.
Toate bune,
Sandu

Un comentariu:

colo-ro spunea...

Am cetit si eu aseara monografia. Interviul a avut un ritm fluent, captivant, si cred ca d-nul Sandu Florea a retrait emotional toate acele etape de viata pe muchie de-a fi sau nu a fi, pt ca a dat multe detalii de atmosfera la care am aderat si eu ca cititor. Da, o poveste de viata si de arta, sincer expusa si care merita sa fie exemplu pt multi aspiranti la statutul autentic de autori BD.