duminică, 4 noiembrie 2012

Doamna Livia Rusz la Bucureşti

Marţi, 6 noiembrie, de la ora 18:30, librăria  Anthony Frost (Calea Victoriei, nr. 45) vă invită să participaţi la întâlnirea cu cea mai importantă creatoare BD din România, Livia Rusz, cu ocazia prezentării antologiei sale de benzi desenate Aventurile lui Mac.
Când, în 2004, am găsit-o pe doamna Livia Rusz la Budapesta, în urma unei  adevărate anchete detectivistice, tot ce mi-am dorit a fost să împart bucuria acestei descoperiri cu cât mai mulţi bedefili români (şi străini).
De aceea am organizat - în 2006 - primul salon BD româno-maghiar de la Budapesta, cu sprijinul domnului Mircea Opriţă, precum şi prima expoziţie Livia Rusz la salonul BD de la Bucureşti, în acelaşi an.
De aceea  am scris monografia Livia Rusz şi am editat albumul Doi ani de vacanţă, cu sprijinul amicului Györfi-Deák György,   care a tradus în româneşte banda desenată publicată în 1968 în revista Napsugar.
Astăzi, alţi pasionaţi au preluat ştafeta (chiar dacă prin metode neortodoxe şi din motive  pecuniare). Important este însă faptul că bedefilii admiratori ai operei grafice a Liviei Rusz au ocazia unică de a se întîlni cu Marea Doamnă a Benzii Desenate Româneşti!



Dodo Niţă

In continuare vă prezint câteva fotografii de la Salonul BD româno-maghiar de la Budapesta, din 2006:








Un comentariu:

anuta spunea...

Ce inseamna metode neortodoxe? Ca motivele pecuniare inteleg la ce se refera, dar cu ele sau fara ele, cred ca tot rezultatul final conteaza pentru pasionatii de BD si admiratorii dnei Livia Rusz.